dimarts, 16 d’agost del 2011

Festes...

Dissabte vaig anar a un espectacle, em va fer riure força. diumenge a ballar i dilluns toca tornar, he de fer de mama, encara que ell exerceixi poc de fill...
Un dia d'aquesta setmana baixarem a Bcn, anirem a veure la family, ens trobarem allà amb la meva mare i el meu germà, la visita és a casa dels cosins, fa massa temps que no hi anem, no per res, però sempre és complicat trobar temps per fer-ho. A veure si aconseguim veure'ns tots... Bé, tots segur que no, tinc una cosina oceanògrafa que està viatjant en un vaixell al voltant del món, un dia d'aquests li diré a veure si em vol de "polizon".


8 comentaris:

  1. Si te dice que sí y necesitas pinche de polizón, llama. Diviértete mucho. Besos.

    ResponElimina
  2. Si me dice que sí te mando al proyecto de yerno... jijiji Divertida estoy. Besitos Cariño

    ResponElimina
  3. Parece Lluna que estás aprovechando a fondo las vacaciones, me alegro y me temo, jajaja que precisamente tu hijo está en la edad de ser no-hijo.
    A mí me marean los barcos, pero podemos quedar en una playa perdida.
    Besos muchos

    ResponElimina
  4. No creas Carmela parece más de lo que hago.
    A qué sí, a que habría que darlos en adopción alguna temporada...?? jeje
    Vale, en cuanto sepa el rumbo te informo.
    Besitos, a mares.

    ResponElimina
  5. I després dius que t'aborreixes, punyetera!!!

    ResponElimina
  6. Uis sí, com que em tens abandonadeta... jajaja

    ResponElimina
  7. Jo també vull venir. Sé cuinar, fregar plats, passar l'escombra, fer llits... T'envio el CV per email.

    ResponElimina
  8. Em sap greu, però es veu que tenen totes les places ocupades (fins i tot la de polissó) de totes maners fes-me arribar el CV que mai se sap, igual et llogo jo jejeje
    Un petó

    ResponElimina

Podeu dir-hi la vostra...