dilluns, 8 de novembre del 2010

De naufragis i altres desastres...

Els 45 es bona edat? Jo diria que sí. He passat per un parell de blogs on discutien si tenir-ne 30 i pico era greu...
Vaig passar la crisi dels 40, aquella que diuen afecta tant als homes, doncs a mi tb em va afectar. Vaig fer tonteries que m'han portat on sóc ara, potser hi hagués arribat de totes maneres però suposo que hi ha coses que ho van precipitar.

I ara estem aquí intentant redreçar una vida i refent un cor una mica desmanegat, tot i això els 45 em semblen fabulosos!!!

2 comentaris:

  1. La edad numerica no es la que marca nuestra actuacion.

    Si no las ganas.

    Los años añaden arrugas, pero no quitan posibilidades. Dan.

    ResponElimina
  2. La mejor crema antiarrugas es la que se aplica por dentro. Infalible. Gracias por quedarte conmigo y con mis maravillosos 49. Un beso

    ResponElimina

Podeu dir-hi la vostra...