diumenge, 7 de novembre del 2010

Algú m'ha dit que com em coneixerà si no escric...

I jo li he contestat que no tots naixem per escriure.
Es el tercer cop que intento tirar endavant aquest bloc, i suposo que tampoc me'n sortiré. Tal com dic a la capçalera no en sé. Em passa igual amb el xerrar, sóc més d'escoltar i de llegir jo. Llegeixo uns quants blocs i a cadascun hi trobo coses que m'agraden, però que jo no sabria mai transmetre com ho fan ells. I si a sobre estàs en un moment no massa bo de la teva vida...que pots explicar?

3 comentaris:

  1. Mas que saber escribir hay que tener capacidad de trasmitis.

    Lo sabes por que lees y escuchas.
    Y te atrapa quien traspasa las palabras, la piel.

    Me apunto a dejarme traspasar.

    ResponElimina
  2. Pues yo dudo de mis capacidades, pero aquí estamos, a ver que sale.

    Intentaré que no te duela...jeje

    ResponElimina
  3. Te dire un secreto en bajito, nunca habito por donde vive el dolor.
    Solo me acerco al placer.

    Seguro que si no huyo es que no duele.

    ResponElimina

Podeu dir-hi la vostra...