divendres, 25 d’octubre del 2013

Mossos (2)...


Divendres de la setmana passada em va tocar anar a buscar al noi a casa de la xicota al poble del costat. Ja havia passat l'hora que les carroses es tornen carabasses i com que no pensava pas trobar cap princep, una va sortir de casa tal qual (no, no vaig sortir en pijama) arreglà però informal (això vol dir en sabatilles). Justet abans d'arribar a la rotonda d'entrada hi havia un control. Em fan senyals pq m'aturi, i molt educadament em demanen si faré la prova d'alcoholèmia, em pregunten si he begut i els hi responc que no :P. Mentre un dels mossos fa les comprovacions per radio l'altre em demana el carnet de conduir, - està dins el bolso- li dic. I el bolso seu al seient del darrera. Baixem les meves sabatilles i jo, agafem el bolso i tornem a pujar al davant, busco el carnet, li ensenyo. Sento que el de les comprovacions diu que estic al corrent del seguro i em comenta que porto una llum de la matricula fosa -Ostres, no ho sabia!! Dilluns passo pel mecànic!-
El que té el meu carnet me'l torna i em em diu que circuli, que puc continuar...
-I la prova de alcoholèmia?- dic jo.
-No cal - diu ell -Bona nit!!-
-Bona nit!!-

Aix, es veu que no tinc pinta de juerguista alcoholica i desenfrenada... :P

22 comentaris:

  1. Jo crec que devia ser per les sabatilles... hom no sol anar de festa en sabatilles, no podis venir de cap local nocturn. Ara, si havies estat bevent a casa, això ja era una altra cosa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si XeXu, jo tb ho vaig pensar després que amb aquesta fila no feia pinta d'haver estat bevent per la comarca... Però millor, que no sé jo si hagués sabut bufar com cal :P

      Elimina
  2. Que va! És per les retallades, fins i tot això va restringit i com que et van veure cara de bona nena, es van estalviar un test.

    Fa cosa d´un mes em va passar a mi, venint de festa major, però es veu que els vaig convèncer parlant perquè no em van donar ni temps a ensenyar-los res. Circuli, circuli...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ha de ser això, i la cara de bones nenes, segur!! :P

      Circulo, circulo...

      Bon cap de setmana Poncella!!

      Elimina
  3. Si siiii eso es porque no te se acercaron mucho ;-P y porque ibas arreglaaa pero informal tb, claro, claro ...
    MUA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quieres decir que SI tengo pinta de juerguista alcoholica y desenfrenada?? :P
      Jejeje

      REMUA!!!

      Elimina
  4. Sort que no van trobar la droga que portaves sota el seient...

    Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sssssshhhhhhh què vols que em descobreixin...????

      Petonets

      Elimina
  5. he, he, he... cara de bona noia, segur!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A que si Carme? Si es que "no se pué ser buena"

      Petonets Guapa

      Elimina
  6. :))

    Eren de ratolins, les espardenyes? :*

    ResponElimina
  7. Ja ho saps doncs...quan surtis de festa et canvies abans de conduir per tornar a casa......

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em sembla que si, hauré de posar un kit d'aturades de mossos al maleter, amb pijama (potser massa descarat?) i sabatilles :)

      Elimina
  8. Les avantatges de eixir de casa en sabatilles d'estar per casa... :)

    Fa un parell d'anys em van fer un control de alcoholèmia, era el primer, i em va fer tanta il·lusió que li ho vaig dir al guardia civil, jo estava tot content... en fi, vaig donar zero i de seguida em van dir que continués, i jo pensant... vaja... pensave que per ser la primera vegada i donar negatiu em donarien algun premi... però no...

    Salut

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quin poc tacte Ximo!!! Amb el que ens castiguen quan no ho fem bé i en canvi no ens premien res :(

      Salut!!!

      Elimina
  9. Ains qué emocionant! Jo he tingut un parell d'experiències amb els mossos, però mai no m'han fet bufar....res.
    La propera vegada, encara que sigui amb xàndal, porta talons....s'ho pensaran millor i et faran bufar jajaja. Petonets, guapa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja Belkis no sé jo si té molta emoció això de bufar... Òndia amb xandall i talons podria estar "matadora"

      Petonets Reina

      Elimina
  10. jajajaja no falla, es como cuando dices, no me cambio total es solo a la esquina....y te encuentras a todito diosss, jajajaja.
    Seguro que con y sin zapatillas tienes cara de niña buena :-)
    Un besazo, Lluna

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si Carmela, parece mentira, si a esa hora normalment no hay nadie en la calle, verdad? Y zasca el dia que sales sin peinar estan hasta los de la tele ;)

      Besos Cariño

      Elimina

Podeu dir-hi la vostra...