divendres, 14 de gener del 2011

Vacances...

Un altre dia de vacances que ha passat a millor vida, i encara me'n queden 4, els guardava... ara tan se val, els he de gastar abans de final de mes, i vaig fent, com la meva companya de feina, que al substituir-nos l'una a l'altra no podem fer festa les dos a la vegada i per no fastiguejar-nos massa agafem els dies saltejats.
No he fet gairebé res d'especial, tret de cuinar pel meu fill, tenia "antojo" i que millor que donar-li gust.
Vaig a dormir que demà sí que treballo.

4 comentaris:

  1. Pués yo creo que cocinar el antojo de tu hijo, es ya bastante. Esos pequeños detalles son los que van quedando en nuestro corazón, en el recuerdo.Yo recuerdo muchas veces con cariño y nostalgia, cuando voy al Super y paso por la bollería, las magdalenas, que de vez en cuando, sin venir a cuento me preparaba mi madre.Porque si, porque sabía que me encantaban.
    Hoy es el cumple de mi hija Paloma, 18 años!!!, mayor de edad, o eso dicen. Todavía no se el qué, pero le prepararé algo rico que le guste en especial. Aúnque quizás no se de ni cuenta hoy, (estará pensando en la fiestorra que tiene esta noche con los amigos), sé que quedará en su corazón y en su momento, lo recordará.
    Y no me enrrollo más.
    Un beso con olor a magdalenas recién hechas.

    ResponElimina
  2. Buenos días madrugadora! Es que si no lo hacemos por ellos...a ver por quién.
    Felicidades por la parte que te toca!!! Que tengais un buen dia.
    Mmmmm besos dulces

    ResponElimina
  3. A mi em sol passar sovint, en els dies de festa o vacances mai faig el què m'havia proposat i tinc la sensació d'haver perdut el temps. No hi ha res a fer.


    bones vacances

    ResponElimina
  4. Això tb em passa Gregori, fer plans per als dies de festa de vegades no serveix de gran cosa... jeje
    Gràcies

    ResponElimina

Podeu dir-hi la vostra...