dimarts, 17 de gener del 2012

Caminante...

Sóc una noia que va camí dels 50, que no fa exercici, que fuma alguna estona (poques això sí) i que camina pel poble quan va a comprar, poc més. De vegades quan som a casa els pares surto a passejar el gos amb el meu germà petit i fem el tomet al poble, però diumenge em va enredar...
Estoy muertita!!!



Distància recorreguda: 8,61 quilòmetres 
Altitud mín: 591 metres, màx: 749 metres
Desnivell acum. pujant: 594 metres, baixant: 593 metres
Grau de dificultat: skill Moderat
Temps:   2 hores 28 minuts
Data:  gener 16, 2012





8 comentaris:

  1. Déu n´hi dó, veig que em superes! L´any passat em vaig proposar no matar-me un dia en una ruta i la resta de l´any, panxa enlaire. Vaig aconseguir-ho una miqueta a base de caminades més curtes i constants i em va anar de perles.
    Ara ja torno estar a la fase d´hivernació i no pot ser. Els muscles em demanen marxa, m´estic rovellant.
    Bon dia, noieta!

    ResponElimina
  2. Bon dia Pais!! Jo no vull superar ningú!!! jajaja Jo voldria com tu dius caminar una miqueta cada dia, però es vist que l'esport i jo no som compatibles, a l'hivern pq fa fred i a l'estiu pq fa calor deixo passar dies i dies... Aaiiss, no anem bé!
    Petonets Guapeta

    ResponElimina
  3. Aysss todo los días digo, voy a andar, y al rato me digo, mañana empiezo, jajajaja ánimo Lluna, tú si puedes.
    Besos andantes

    ResponElimina
  4. Ya veo que eres de las mías, siempre empezamos mañana...jajaja
    Todo bien?
    Besos de vuelta.

    ResponElimina
  5. Fa 10 anys portava una vida sedentària i pesava més de 80 kilos. Ara camino cada dia 7 kilometrets (no és gens pesat si tens la rutina) i no arribo als 70 kilos de pes. És dedicar-hi 90 minuts de res (el temps que dura una pel.li al sofà del menjador). Va, anima't. A més, tu vius a la terra de la boira, que no és el mateix que caminar entre cotxes, busos, fums i caques de gos.

    ResponElimina
  6. Quan fa més bo encara sóc capaç de sortir de tant en tant, però ara, quan arribo a casa ja és fosc i fa mooolta mandra, ja faig proposits d'any nou, però només son això. A veure si poc a poc aconsegueixo moure'm una mica. Ja veig, estic en clar avantatge Paseante. Petonets

    ResponElimina
  7. Hosti tu, només de llegir-ho ja m'he cansat, deixa'm anar cap al sofà, que estic que no puc dir fava.
    Per cert, quin cony de gos tens, walking lluna?

    ResponElimina
  8. Jo no en tinc de gos, es el de casa la mama, i no sé de quina marca és. Ell va a la seva bola (el gos, encara que el meu germà deu n'hi do). I és l'excusa que fa servir el meu germà per anar a fer tombs jeje Descansa, no fos cas...

    ResponElimina

Podeu dir-hi la vostra...