diumenge, 21 d’agost del 2011

Fa una calor!!!

No sé si ho havieu notat, jeje però a les terres de ponent apreta fort. Avui hi havia actuació a les piscines, hi he anat a veure que tal, era un cantautor jove, no ha estat malament. M'he trobat amb gent de la colla, de la colla del meu ex, m'hi trobo bé amb ells, hem escoltat al noi, i després hem anat a fer un beure a la guingueta del passeig a la vora el riu. Si estava força bé, passava airet i era fresc, el problema es tornar a casa que sembla un forn, però es el que té ser pobre i no tenir aire acondicionat... Sort que la setmana que ve diuen que baixaran una miqueta les temperatures i a més torno a la feina (allà si que hi ha aire acondicionat!!!)



2 comentaris:

  1. No hay mal que por bien no venga, jajaja Lluna, pensaré en lo del aire de la oficina cuando me entre la bajona de pensar en la vuelta, ya tan cerquita. Yo no tengo ampoco aire, pero si varios abanicosssss, te mando uno preciosa y a .....darle con fuerza!!
    Muchos besos frescos

    ResponElimina
  2. Jajajaja gracias Carmela, yo también voy con los abanicos bajo el brazo, creo que los hay por todos los rincones de mi casa y eso que es pequeñita. Tengo un juego de muñeca.....jijiji
    Besitos

    ResponElimina

Podeu dir-hi la vostra...